Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
August 4, 2012
Image Size
2.0 MB
Resolution
800×4220
Link
Thumb
Embed

Stats

Statistics are temporarily unavailable

×
DA2: Hawke has something to say by camibee DA2: Hawke has something to say by camibee
They had it coming.




Edit 2: Ahh I've never gotten so many comments before! :omfg: I won't reply to all of them because then I'd be sounding extremely redundant but I do read ALL of them, and I really appreciate it! Thank you! :) :hug:

Edit: I actually like Anders and Meredith. I don't care for Orsino much. Meredith to me was such a BAMF ever since she saves you in Act 2. Her entrance is her killing someone. Like.... whoa.
Anders, I don't know, I guess i still have so much love for him from DAO that it's impossible to hate him. But I do think they're all bat shit crazy. :la:

On tumblr camibee.tumblr.com/post/287120... don't repost, just reblog :meow:
Check out my website & artblog :happybounce:

Inspired by www.youtube.com/watch?v=hTOKJT... www.youtube.com/watch?v=DizKSF...

I've never made a comic before, figured I'd give it a try :P I thought my style was too serious for a comic like this, so I just left everyone as sketches.

100+ faves and notes in a night? Thank youuuuuuu! :love:
Thank you all for your comments and faves :happycry: You're all cool too.
-----
Materials: PaintToolSAI, Gimp, Wacom Bamboo Pen, DA2 dialogue wheel symbols from dragonage.wikia.com

Dragon Age 2 Bioware
Art Camille Rapay (~camibee)
All rights reserved.
Add a Comment:
 
:iconkiannaik:
kiannaik Featured By Owner Jul 21, 2014
When this happened I was just like, NOPE 
Reply
:icondivine-chaos-goddess:
YES! thank you!
Reply
:iconakiraaycan:
AkiraAycan Featured By Owner Feb 13, 2014
I totally agree :D

Fuck that s***! ;)
Reply
:iconrussianniko:
RussianNiko Featured By Owner Feb 1, 2014  Hobbyist Digital Artist
OMG THAT IS BEAUTIFUL XDDD
I'm not quite sure what i was expecting when I stumbled upon this but ahh that was amazing XDD sums it up pretty damn well :'D
Reply
:iconkeerla:
Keerla Featured By Owner Dec 25, 2013  Hobbyist Artist
No matter what he does, Hawke can never get pissed at Varric!
Reply
:iconlacabezadelcastor:
LaCabezaDelCastor Featured By Owner Dec 19, 2013  Hobbyist Artist
Booyah! Cheers!
Reply
:icongalvao15:
galvao15 Featured By Owner Dec 17, 2013
LMAO, Thats pretty much how i played DA2, Varric was the only good thing on that shitty game.
Reply
:iconsharazze:
Sharazze Featured By Owner Nov 11, 2013  Hobbyist Artist
Omg this is so fucking funny XD I have think the same thing bevor the last battles. You Mam are a Genius
Reply
:iconsuprsnke20:
SuprSnke20 Featured By Owner Nov 7, 2013
That's what should of happened
Reply
:iconbrekicica:
brekicica Featured By Owner Oct 27, 2013  Hobbyist
Good to see that the players feel the same way. =_____=

And yeah, Varric is cool. :D
Reply
Add a Comment: